Kamis, 01 Desember 2011

perasaan ap ini ?

.

yak allah apo yang aku rasokan sekarang ... ngapo tadi pas aku nyingok dio deg.deg.an nian rasonya , perasaan selamo ini biaso bee ach , memang aku lah lamo care samo dio tapi biaso bee idak caak ini nian rasony kalo nyngok dio .

apo ini raso kagum aku samo aku samo dio ?
apo memang aku jatuh cinta samo dio ? cuma perasaan inilah yang biso nge.jawab ny yak allah :(

aku daak mintak aku biso miliki dio , aku biso nyingok dio tiap hari
aku laah bersyukur yak allah , bersyukur nian nach ...

yak allah , kalo memang dio baek untuk aku dekatkanlah dio
tapi, kalo memang dio dak baek buat aku biarkan kami tetap menjadi kawan .. :)

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Posting Komentar

 

Followers

About Me

rifka hayati sajjoh
rifka hayati thamrin yah... itulah gue . gue anaknya periang, heboh, kagak pernah diem, cerewet, bhawel, suka ngomongin orang . hhaa ..
Lihat profil lengkapku